Vad ska man säga?

Som ni ni flesta kanske vet så har ju kissie hamnat i bloggtrubbel. . . igen, slutar aldrig förvånas.
Nu anklagas hon av ngn Anja? en gammal vän till kissie för bildstöld. Asså palla.
Jag förstår inte ens hur jag orkar bry mig. Jag är inne på kissies blogg nästan varje dag.
Tjejen har ju inte mycket i skallen de är ju ett som är säkert.
Blir så himla less. . . aja nog om de!
Idag så var jag först på skolan, sen så åkte jag in till stan och tog en fika med min underbara mormor!
Vi  var och handlade lite, sen möte jag Levis och vi gick och käkade *svull* och nu ska jag nog lägga mig och vila.
Jag är sjukt trött!

Den omtalade bilden!
Den "omtalade" bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0