Sovmorgon!

Idag har jag sovmorgon och börjar 12.20! :D så nu ska jag skynda mig lite :)
Men lite kort om gårdagen. Igår så var jag på mittuniversitetet ett tag med mamma, sen åkte vi och hämtade mina broshor :). Sen drog jg till Älsk! mysmys. . .  Vi käkade kebab och pizza igår! jag som hade lovat mig själv och sluta med sånnt. Sen träffade jag söta Theres :D vi snackade lite skit ;) (ibland får man veta lite för mycket)
Men de blev många skratt. Vi kom åxå på att vi vill gå på Sweden rock men de är sjukt dyrt tycker jag, liksom 1700 för en dag! så vi får se men de hade varit sjukt grymmt att få se Ozzy, men nu ska jag inte skriva mer om de :)
Sen när theres hade åkt hem så kollade jag på mitt älskade favorit program, tycker tillochmed att det är bättre än big brother!!!. . . . hmm vad kan de vara?

GREY´S ANATOMY!!!
så himla bra :) men nu måste jag skynda mig känner jag!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0