Mooorning!!!

go´morron! mår inte så mycket bättre idag men hade tänkt åka till skolan iaf snart, för jag har prov, och vill göra de färdigt medans allt är färskt i huvudet :)
Nu såhär på morgon kvisten har jag kollat på det sista avsnittet på stylisterna :D GRYMT!
grattis till NIKLAS som vann whihoo.
Jag har inte varit ute än men det ser ut att vara fint väder, solen skiner ju o allt. men ute på skolan blåser de nästan storm jämt, så kanske ska skippa skinnjackan ändå . . . har inte riktigt bestämt mig till 100% än.
Egentligen var jag sugen på att åka hem idag, men jag tror inte att de blir så. . . blir nog hemma hela helgen istället
Men nu ska jag kila o fixa mig! ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0