Go´morron!

Hejhej!
Har nu slutat för idag! så himla skönt. Jag hade tänkt att jag skulle ta en långpromenad i de sköna vår vädret,
men nu är det snöstorm?. Helt sjukt! Förut trodde jag aldrig att de skulle kunna hända mig något, typ att jag var odödlig, men jag tycker att alla naturkatastrofer är läskiga. Varför skulle de inte kunna hända något i östersund?
men men nu är de bara att hoppas på att de blir vår och fint väder och att inte jorden går under! :D








Har nu även bestämt mig att jag en gång för alla ska sluta röka!
Rökare är ju inte direkt fräsha om man tänker efter
  • Man luktar skit
  • Man får dålig kondition
  • Man får dålig blodcirkulation
Och sen alla följdsjukdommar. . . .Ungefär 10 000 personer dör VARJE DAG! pga av rökning.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt blogg :)

2011-03-23 @ 23:24:22
URL: http://dropsofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0